F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

CHAPTER 16. - SHE IS FUNNY NOW.

Av beliveineverything - 12 juni 2013 17:51

      

Tillbakablick: " Du var med om en bilolycka med din pojkvän tydligen. Han mår bra just nu och är och äter mat, han har suttit här alla dagar du har sovit." sa läkaren. " Vem är min pojkvän? " sa jag fort. " Miley. Du har förlorat ditt minne. Det är en på miljonen att man förlorar sitt minne efter en bilolycka i vattnet. Förresten så är Justin din pojkvän" sa läkaren.

____________________________________________________________________________________


" Du kan gå nu. " sa jag högt. Läkaren gick ut ur rummet och jag satte mig upp drog ut alla grejer ur mig.  Jag ställde mig upp och kände genast att jag var ostadig. " Miley! " skrek en otroligt sexig kille. Jag höll på att ramla när killen tog tag i mig. 

" Vem är du? " sa jag tyst medans jag kollade på honom. " Justin? Din pojkvän? " sa han. Jag nickade fort, " F-förlåt. " sa jag tyst. " Nej, säg inte förlåt. Jag vet att du har tappat minnet. " sa Justin högt medans vi satte oss ner. " Så du tänker hjälpa mig att komma här ifrån? Hatar detta stället! " sa jag högt medans jag skrattade och kollade på mina fula kläder. 
" Justin!! Jag kan inte sticka härifrån med sjukhuskläder? " sa jag snabbt. Han kollade på mig och flinade. 

" Ta min tröja. " sa han medans han gav mig den, jag drog av mig mitt långa nattlinne och tog på mig Justins tröja. Han bärde upp mig och vi sprang där ifrån. " En fråga bara, har vi haft sex? " sa jag tyst utan att jag skämdes. Vi var ute ur sjukhuset och han satte mig i bilen. " Ja, vi har haft sex." sa han högt medans han flinade. " Var det skönt?" fnäste jag ut.

" Ja. " sa han medans han körde iväg. " Så är du lite av en badboy? " viskade jag medans jag drog min hand genom mitt hår. 

" Det får du se. " viskade han medans han gasade iväg. " Okej. Så jag känner att jag måste ställa många frågor.. " sa jag fort.

Han kollade på mig i tre sekunder och sedan kollade han på vägen igen. " Är du rik? " sa jag, " Mm. Miley, seriöst. Ställ inte frågor. " sa han kaxigt. " Så du är en badboy. " sa jag kaxigt. Han nickade och bromsade framför ett stor hus. 

" Ooh, shit! Bor du här? " sa jag högt. " Miley, ja förfan. " sa han kaxigt medans han hoppade ut ur bilen.

Jag hoppade ur bilen och gick efter honom, " Miley, ska du inte täcka för din underdel, jag har grannar? " viskade han. 

" HAHAH, varför då? " sa jag högt medans jag hörde att han skrattade. " Nej.. Ha så du. " sa Justin tyst medans han tog tag i mig och bärde in mig i huset och la mig på hans säng. " Ska vi ha sex? " sa jag högt. " Haha, nej. Först ska du ta på dig kläder och sedan ringer jag din bästa vän Candice och säger att hon ska komma över. " sa Justin. " Okejdå." sa jag, medans jag ställde mig upp och gick mot en garderob och tog på mig byxor. " Så vem är Candice är min bästa vän. Hmm, är hon typ kul? " sa jag fort medans jag gick närmare Justin och gav honom en blick. " Hon är kul, va bara snäll. " sa han snällt.

   " Kan jag bara få känna hur du kysser? " sa jag högt. Medans jag kollade på honom.

Han kollade på mig och jag såg att han skulle tveka. Han gick närmare och kollade på mina läppar. Han tog sedan tag i min rygg och drog mig närmare och kysste mig, passionsfullt. " Du kysser sexigt. " viskade jag. Han skrattade till och flinade. 

" Du med. " viskade han innan han backade och tog sin mobil och tryckte på några knappar och sedan pratade han med min kallade bästa vän. Hoppas hon är rolig. Jag gick och satte mig i soffan och väntade på att dom skulle prata klart, dom pratade i flera minuter sedan la dom på. " Kan vi ha hett hångel på soffan nu? " sa jag högt. " Hahah, du är rolig. " viskade han ut medans han satte sig bredvid mig. " När orkar du gå till skolan igen, det verkar som om läraren Mcläcker har crush på dig. Ställ inte mer frågor så du vet att Mcläcker är Mr.B du får se honom imorgon. " sa han fort som om han hade tröttnat på mig. " Tröttnat redan? " viskade jag ut medans jag smekte honom över hans privata del. " Nej." stönade han ut innan han tog bort min hand, " Sluta, Miley. " sa han och reste sig upp och satte sig på en stol. Det knackade plötsligt på dörren när jag skulle öppna munnen och fråga vad hans problem var. " Är det Candice? " sa jag högt.

Han nickade och gick till dörren och öppnade och en blond tjej kom in. " Hej, Miley! " skrek hon och sprang närmare mig och kramade om mig. " Hej, Candice. " sa jag tyst medans jag höll på och tappa luften när hon kramade mig så hårt. 

" Du kväver mig snart. " viskade jag ut. " Oj förlåt! " sa hon högt medans hon släppte mig. 

" Candice, är du verkligen min bästa vän?" sa jag tyst. Hon satte sig ner och kollade på mig, " Ja. " viskade hon ut. 

Jag kollade på när Candice gick fram och pratade med Justin, dom pratade i flera minuter, " Så jag kan inte få vara med och prata kanske? " sa jag tyst. 

____________________________________________________________________________________

Här är det! 




 
 
Beliebers

Beliebers

12 juni 2013 19:22

Vill du vara med o tävla om en Justin Bieber parfym? :o
Skynda in på vår blogg isf :)

Länkbyte?<3

http://thebeliebers.blogg.se

beliveineverything

13 juni 2013 14:21

aa

 
Natta

Natta

12 juni 2013 20:01

När kommer en till? :D

http://kristenstewartnoveller.bloggplatsen.se

beliveineverything

13 juni 2013 14:19

Snart:)

 
Ingen bild

Sarah

12 juni 2013 21:05

JÄTTE BRA :)
När kommer nästa (om du vet)

beliveineverything

13 juni 2013 14:18

Tack!
Skriver det just nu! :D

 
Ingen bild

Trallalaa

12 juni 2013 21:15

Nice kapitel! :)

beliveineverything

13 juni 2013 14:17

Tackar! :D

 
Nico

Nico

13 juni 2013 06:30

OMG vad spännande!!;-)

http://nici222.bloggplatsen.se

beliveineverything

13 juni 2013 14:16

Hahah, jaa! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards