F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

CHAPTER 15. - I NEED YOU IN MY LIFE OR MY LIFE WILL JUST DISAPPEARS.

Av beliveineverything - 12 juni 2013 13:32

                                                                     

Tillbakablick: " Tänker ni berätta varför ni bråkar? " sa McLäcker. " Bieber, var otrogen." sa jag högt medans jag gav Justin en sur min. 

" Jasså, Justin? Var du berädd på att förlora Miley då? " sa Mcläcker. 

" Men hon var fucking borta, jag trodde hon aldrig skulle komma tillbaka förfan! " skrek Justin medans han slog sin hand i bordet. 

____________________________________________________________________________________


" Lugna ner dig, Justin. " sa Mcläcker högt. " Lugna ner mig? Vafan ska jag lugna ner mig? " skrek Justin högt medans han knöt sin knytnäve och andades snabbare. " Ja förfan, Justin! " skrek jag på honom. 

" Lugna ner er båda två! Vet du vad Miley? Skit i honom, glöm honom. Gör vad fan du vill, men glöm honom! " skrek Mcläcker högt. " Gärna. " sa jag.


JUSTINS PERSPEKTIV:


Jag kände hur hjärtat dunkade snabbare när hon sa så. Jag andades snabbare och jag kände hur det brännde i mina ögon. 

" Och Justin? Du glömmer också Miley! Kör hem Miley. Sedan så skiter ni i varandra föralltid. " sa läraren högt medans han kollade på oss, jag andades bara snabbare och snabbare. Medans jag kollade på Miley, jag såg hur hon inte brydde sig ett skit om mig. Det hon trodde var att jag knullade tjejen i baren, men det gjorde jag fan inte. Jag trodde att hon inte skulle tro sånt om mig längre. Men jag orkar inte stå emot. " Visst. " mumlade jag ut medans jag drog min hand genom håret. Det slutade bränna i ögonen fort när klockan ringde och jag gick ut ur klassrummet med Miley. " Skulle jag få skjuts eller? " sa hon kaxigt. " Varför skulle jag ge dig det? Vafan, jag trodde du tyckte bättre om mig! Jag knullade fan inte tjejen. Men du,  Miley. Jag knullade inte henne och jag vet fan inte varför du trodde så om mig. Fuck you. " skrek jag på henne medans jag vände mig om och gick ifrån henne fort. Jag kände direkt att det brände i ögonen och jag drog upp mina solglasögon ur min ficka och tog på mig dom. Jag kände hur tårarna gick ner för mina kinder när jag hoppade in i min bil och jag torkade bort mina tårar. Jag satte in nyckeln och kollade på klockan. Jag skulle precis gasa när Miley knackade på rutan och öppnade dörren och hoppade fort in. " Gråter du? " sa hon fort. " Nej. " fnäste jag ut. " Låt mig förklara mig. Kör så länge. " sa hon tyst medans hon tog på sig bältet. " Varför ska du förklara dig, jag fick inte förklara mig? " sa jag fort. Hon kollade på mig, 
"Låt mig. " Jag kollade på henne och körde iväg fort. 


MILEYS PERSPEKTIV:

 


" Bartendern sa att du hade gått iväg med en tjej från baren och då trodde jag att du knullade henne. Jag visste fan inte vad jag skulle tro. " sa jag till honom. Han kollade på mig i några sekunder och sedan kollade han på vägen igen. 

" Kom igen, förlåt mig. Jag har saknat dig. " viskade jag i hans öra. " Jag har fan saknat dig med! Jag har fan mått skit! " skrek han. " Förlåt.. " sa jag medans jag satte mig närmare honom, " Förlåt mig. " viskade jag i hans öra. " Kom igen. " sa jag fort. Han kollade på mig, han kom närmare med ansiktet och kysste mig, jag avbröt kyssen fort när jag såg att vi var påväg att köra av bron. " JUSTIN AKTA! " skrek jag högt. Vi körde av bron ner ivattnet. Det var över. " Justin.." sa jag i vattnet. Han rörde sig inte, jag kunde inte röra mig. Bältet satt för hårt, jag hade ingen luft kvar. Några sekunder försvann luften och jag blundade och väntade på att jag skulle svimma av.

                                                          

Jag hörde några tjuten innan jag svimmade av.



                                                                25 SEPTEMPER.

Mina ögonlock öppnades och min blick fördes mot killen som satt bredvid mig. " Vem är du? " sa jag oroligt.

" Miley, lugna ner dig, det är jag, Ian. " sa han. " Va? Vem är du?" sa jag.   " Fuck. Helvete. Nej, ingen. Jag måste gå. " sa han fort. " Hallå? Hallååå?? Hallå? " skrek jag. En gubbe i stor vit rock kom in. " Vad är klockan och vad är det för datum? " sa jag oroligt. " 25 September, klockan är tre på dagen. Du har sovit i 47 dagar. Jag är din läkare. " sa han. 

" Va? Vad har hänt? " sa jag oroligt igen. " Du var med om en bilolycka med din pojkvän tydligen. Han mår bra han är just nu och äter mat, han har suttit här alla dagar du har sovit. " sa läkaren. " Vem är min pojkvän? " sa jag fort.

" Miley. Du har förlorat ditt minne, det är en på miljonen att man förlorar sitt minne efter en bilolycka i vattnet. Justin är din pojkvän. " sa läkaren.

____________________________________________________________________________________

 

SHIT,SHIT,SHIT.

 

Ohh, imorgon får jag mitt sommarlov! Äntligen, skolavslutning imorgon! När slutar ni skolan? :D


 
 
Ingen bild

BELLA SNOWHEART

12 juni 2013 15:18

sommarlov på fredag
bra novell älskar den när kommer nästa?

beliveineverything

12 juni 2013 17:49

Snart:)

 
Ingen bild

Anonym

12 juni 2013 15:52

när kommer nästa?

beliveineverything

12 juni 2013 17:48

Snart:)

 
Nicol

Nicol

12 juni 2013 16:27

Omg!! Kan du göra en till kapitel????!!! Jag längtar tills nästa kapitel... Asså du är så bra på att skriva sånt;-) du har säkert fått A i svenska!! :-)

http://nici222.bloggplatsen.se

beliveineverything

12 juni 2013 17:48

Ska göra ett till snart:)

Hahah, neejdu! Jag fick B-

 
Ingen bild

Laglösas c::

12 juni 2013 17:46

Hon måste få tillbaka minnet ;;-;;

beliveineverything

12 juni 2013 17:48

Sneak peeak, ja det kommer hon så småningom! :)

 
Natta

Natta

12 juni 2013 17:55

Imorgon! :DDD

http://kristenstewartnoveller.bloggplatsen.se

beliveineverything

12 juni 2013 18:49

Aa, jag med! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards