F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

CHAPTER 14. - FUCKING IDIOT.

Av beliveineverything - 11 juni 2013 16:37

       

Previosly: " Ja, sluta prata om honom, han är en fuckiing idiot. " viskade jag medans jag tog bort mina tårar från min kind. " Vi kan prata mer om det imorgon, gå och lägg dig nu, du är säkert trött.." sa hon medans hon lugnade mig medans hon följde mig till sängen, " Godnatt, Miley. Jag älskar dig. " sa hon medans hon gick där ifrån och stängde dörren.

____________________________________________________________________________________


Jag vaknade av att väckarklockan ringde, jag öppnade ögonen och solljuset lyste in så jag fick ont i huvudet direkt. Jag satte mig upp och kolla på klockan, den var redan sex på morgonen och jag ställde mig upp och gick in i badrummet och tog en snabbdusch och tog sedan på mig ett par jeans, bh, trosor och en tröja. Jag tog tag i mobilen och gick sedan ut ur rummet klockan var redan sju.. Jag slog upp blicken mot Candice som satt och väntade på mig. 

" Ska vi gå? " sa hon medans hon stängde ner mobilen. Jag nickade lätt och tog på mig mina skor och gick ut med henne, vi tog bilen och åkte till skolan. " Är du okej? " sa Candice tyst. " Ja. Jag vill bara komma över honom. " sa jag fort innan jag stängde dörren och fortsatte gå in mot skolan. Jag vände mig om hastigt när jag såg att det kom en stor leopardbil in på parkeringen. " Vem är det? " viskade Candice. " Eh inte vet jag... " sa jag högt medans min blick inte kunde brytas från bilen. Några sekunder senare hoppade en kille ut ur bilen, han drog upp kepsen och där stog han. Justin. Fuck him! 

 

Jag kollade på honom i några sekunder och jag var helt stel och kunde inte bryta blicken från honom.

" Miley! " viskade Candice högt medans hon slog till mig på axeln. Jag vände mig genast om och tog tag henne i armen och vi fortsatte in. " Fuck Justin är här, jag vill hem Candice. " hon kollade på mig, " Nej! Du ska klara denna dagen! " skrek hon på mig medans hon kramade mig efter. Jag nickade fort och gick mot mitt skåp. Jag öppnade upp skåpet och gömde mig bakom skåpet medans Justin gick förbi mig. " Cool du är. " sa jag högt medans jag stängde igen mitt skåp.

" Vafan varför  är du så jävla kaxig? " sa han och stannade och kollade på mig med en mördarblick.

" Vafan tror du? Du knulla en, din jävla manhora! Vi var ju fucking tillsammans!" skrek jag på honom och jag kände hur alla stirrade på oss. " Du visste ju från första början att han inte var bra. " sa en mörk röst bakom mig. Jag vände mig hastigt om och där stog Zac. " Vad fan gör du här? " sa jag tyst. " Jag ska börja skolan, Miley...Uppdrag." viskade han. 

Jag nickade lätt och tog just tag i Zac arm och vi skulle gå.  " Så du går, fegis.." viskade Justin högt. Jag släppte taget om Zac och vände mig om och började gå mot Justin, " DET ÄR JU DITT FUCKING FEL. IDIOT. " skrek jag och slog till honom fast han tog tag i min näve, " Gör inte om det där. " sa han tyst. " Aha, vadådå? Ojoj, tror du att du är farlig nu? " sa jag sarkastiskt. " Jag är det. " sa han kaxigt. " Bevisa det då. Slå mig. " sa jag fort fast jag kände att hjärtat dunkade fortare och fortare för varje steg Justin tog närmare mig.  " Slå mig?! " skrek jag. Han tog upp näven och kollade på mig, " Jag skulle aldrig slå en tjej, fattar du det?! " skrek han tillbaka. " Ojoj, har du blivit snäll nu också, jävla idiot. " sa jag medans jag gick iväg till min lektion. Jag gick in i klassrummet och där satt Mr.B och flinade mot mig som vanligt. " Varför ler du hela tiden? Gör fan inte så, minderåriga får inte knulla dig, men annars skulle jag. " sa jag högt medans jag satte mig längst bak. 

" Miley, förtidig. Först på lektionen idag, varför så grinig? " sa han sarkastiskt medans han suckade. " Föratt. " mumlade jag ut. " Och jag visste inte att tjejerna ville knulla mig." skrattade han ut. " Och varför bilda dig till en lärare när du bara är 25 år? " sa jag högt. " Hemligt. " viskade han. " Ännu en sak du håller hemligt. " sa jag högt medans jag kollade på honom.
Jag tog upp boken och gjorde några tal, " Så hur kommer det sig att du är en timme tidig? " sa han medans han kom och satte sig bredvid mig. " Problem. " sa jag tyst medans jag fortsatte att kolla på talen. " Fan, tror du jag verkligen faller för dig som alla andra elever? " sa jag högt medans jag släppte min penna och kollade på honom. Han log och kollade på mig,    " HAHAH, nej. " sa han medans han skrattade. " Nej, men gör inte det där. " sa jag tyst. " Vadå det här? " sa Mr.B medans han log igen. " Sluta. " flinade jag ut medans jag vände min blick mot dörren då folk ösade in. Mr.B reste sig fort upp och gick och satte sig på sitt skrivbord igen och kollade på alla elever som ösade in och log mot mig snabbt. Alla platser blev fulla direkt fast det fanns en plats bredvid mig och bieber kom in genom dörren och letade efter en plats som inte var bredvid mig. " Sätt dig bredvid Miley. " sa Mr.B medans han drog sin hand genom håret och jag såg hur alla tjejer blev kåta och jag suckade och vände mig om och kollade på Mr.B igen när Justin satte sig bredvid mig.

" F-förlåt. " viskade Justin ut. " Justin inget prat på lektionen! " sa Mr.B högt. Han suckade högt och vände sig mot mig.

" Du måste prata med mig någon gång, b- " 

" Kalla mig inte babe en jävla gång till Justin! " skrek jag.

" Miley och Justin! Nu får ni fan kvarsittning, jag sa till er en gång redan. " sa Mr.B surt..

Fan också, kvarsittning i en vecka, med Justin och läraren i samma rum. Lektionen slutade femton minuter senare och jag bara satt helt stilla medans jag såg att alla sprang ut ur klassrummet. " Så kan jag kalla dig för McLäcker? " sa jag till läraren fort när han stängde dörren, jag hörde hur Justin andades fortare och suckade högt. " Gör det. " sa han medans han skrattade. " Justin sätt dig här fram. " sa Mcläcker medans han pekade mot en plats. Justin gick fram och satte sig. 

" Tänker ni berätta varför ni bråkar? " sa Mcläcker. " Bieber var otrogen. " sa jag högt medans jag gav Justin en sur min.

" Jasså, Justin? Var du berädd på att förlora Miley? " sa Mcläcker.

" Men hon var fucking borta, jag trodde hon aldrig skulle komma tillbaka förfan! " skrek Justin medans han slog sin hand på bordet.

____________________________________________________________________________________

BRÅK.

 

Varför kommenterar ni inte längre? Jag förlorar läsare? Har jag börjat gjort dåliga kapitel? Ska jag sluta? :c


 
 
Fanny

Fanny

11 juni 2013 18:23

Nej sluta inte... jag kommer bli jätte ledsen då :(

http://www.fannyn.bloggplatsen.se

beliveineverything

11 juni 2013 18:35

Jag vet liksom inte..
Men duuu, jag frågade en fråga till dig på din blogg, jag vet inte om du har svarat! Men hur fick man muspekaren till att bli Justin? :o

 
Ingen bild

PALMEN

11 juni 2013 18:35

DU FÅR INTE SLUTA. DÖR DÅ. ÄR HELT JÄVLA BEROENDE xD

beliveineverything

11 juni 2013 20:15

Ska nog inte, haha nejdå! :D

 
Ingen bild

Sarah

11 juni 2013 19:04

JÄTTE BRA NEJ SLUTA INTEEEEE
När när kommer nästa

beliveineverything

11 juni 2013 20:15

Imorgon:)

 
Ingen bild

Mig

11 juni 2013 19:06

Sluta inte!!! Jag tyckte att "fucked up" vad bättre, men den här novellen håller också på att bli bättre och bättre hela tiden! :)

beliveineverything

11 juni 2013 20:15

Jag vet det är jätte många som tycker att fucked up är bättre! :D
haha tack!

 
Mirre

Mirre

11 juni 2013 19:29

Just saying men jag hinner ju inte kommentera ett kapitel innan det är ett nytt :P Du är faktiskt väldigt duktig på att uppdatera :D

http://muffinsmirre.bloggplatsen.se

beliveineverything

11 juni 2013 20:14

Haha
tack! :D

 
Ingen bild

Sarah

11 juni 2013 19:59

JÄTTE BRA NEEJ SNÄLLA SKUTA INTE !!
När kommer nästa????

beliveineverything

11 juni 2013 20:14

Ska inte!

Imorgon! :)

 
Mjajaj

Mjajaj

11 juni 2013 20:59

NEJ SLUTA INTE! C:
Jag älskar den här men som många andra tycker jag mest om fucked up! Den här kommer bli minst lika bra! ;* MEEEEEEER ♥♥♥

http://lifeoffmolly

beliveineverything

12 juni 2013 17:49

Hoppas det! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards