F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

CHAPTER 13. - CRYING FOR NOTHING.

Av beliveineverything - 10 juni 2013 21:06

    

Previosly: " Hälsa Candice. " sa jag fort innan jag hoppade ut genom fönstret. Jag vände mig om för att hoppa då såg jag att Justin fällde en tår och tog bort den fort, jag hatar när killar gråter. Det är så sorgligt. Fan också, jävla uppdrag överallt.  

JUSTINS PERSPEKTIV:

Fan jag älskar henne. Jag vände mig hastigt om när Candice öppnade dörren. " Miley stack till Hollywood. " 

____________________________________________________________________________________


Det hade gått en vecka sedan Miley hade åkt. Jag hade suttit på mitt rum och druckit öl. Jag saknade henne. Jag saknade hennes röst. Jag saknade hennes rörelser.. Jag ville fan inte bli kär! Helvete också! Jag drack upp det sista ur ölflaskan. Jag ställde ner flaskan med dom andra åtta flaskorna. Jag gick till köket och tog fram en till ölflaska och drack upp den hastigt. Jag drog fram mobilen och kollade på alla missade samtal. Fem stycken från Candice och tre stycken från Paul. Men inget jävla liteet samtal från Miley. Hon är sjuk, får någon att bli kär i henne och sen lämnar hon ju fan mig. Jävla bitch. Jag knappa in Kristens nummer för femtionde gången och det gick några signaler och sedan avbröts det. Helvete. Jag tog tag i telefonen och slängde den rätt i golvet och ställdle ner ölflaskan och tog på mig min skinnjacka och gick ut ur hotellet. Jag lämnade nyckeln till rumservicen och gick ut och tog tag i en taxi. 

" Kör mig till närmaste nattklubb. " sa jag fort, medans min huvudvärk värkte. Han nickade stort och körde iväg mig till närmaste fest. " 50 $ " mumlade han ut. Jag gav honom en sedel och hoppade ut ur bilen, jag gav mitt leg till vakterna och gick sedan in. Jag gick till baren och beställde tio tequila shots. När jag hade druckit upp fem stycken kom en sexig brud och satte sig bredvid mig. 

" Tror du att du kan slå mig, bad boy? " sa hon med en sexig len röst.

" Ska vi slå vad? " hon kollade på mig när jag sa så och nickade lätt.

" 20 tequilas. " sa jag till bartendern.

" Så vad ska vi slå vad om? " viskade hon medans hon ställde sig upp och hoppade över disken och gjorde drinkar. 

" Sexigt. " sa jag medans jag kollade på hennes bröst. " Vi slår vad om ett ligg. " viskade hon.

 

MILEYS PERSPEKTIV:


" Ge mig mina 100 000! " skrek jag på Zac. " Du har fan inte slutfört uppdraget än. " lugnade han ned mig mer.

" Jo, det har jag fan gjort. Jag har dödat tre personer. Snuten kommer fan ta mig snart! " skrek jag igen.

" Lugna ner dig, Miley. Du har gjort det och det kan du få ungefär 20 000 för, men du ska göra ett för 80 000 också förhelvete. " jag kollade på honom och suckade högt. " Men vad fan är det för jävla uppdrag då? " sa jag fort.

" Du ska kolla vart, bieber familjen bor. De sägs bo här i Hollywood. Ojuste! Din jävla pojkvän har ju bott här?! " sa han.

" För helvete, Zac! " skrek jag och stängde igen dörren och åkte iväg med bilen. " Du glömde dina 20 000. " hörde jag Zac skrika. Men just nu, sket jag i dom. Jag brydde mig inte ett skit. Jag tog upp min mobil och jag hade jävligt många missade samtal av Justin. Jag avlyssnade varenda. Han saknade mig. Jag saknade honom. Jag vet alltid vart han är när han är jävligt deppig. Nu vill jag fan åka hem. Jag beställde fort en taxi som tog mig till flygplatsen och sedan åkte jag hem.

 2 timmar senare -> Jag gick ut ur flygplanet och höll hårt i min mobil och tog en taxi till hans " närmaste nattklubb. " När jag var framme hoppade jag ur taxin och gick in till nattklubben. Jag gick fram till bartendern och beställde två tequilas. " Har du sett en kille, som heter Bieber i efternamn. Han har typ en skinnjacka? " sa jag högt. Han kollade på mig och nickade. " Han stack för en timme sen med en tjej. En sexig en. " sa han högt medans han blandade drinkar. Jag drack upp dom två tequilas.  Fuck no. " Du skojar?! "   Han tvekade. Jag vände mig om och kollade på alla folk som dansade.

                    


Folk dansade som fan. Det var kaos. Jag fick genast huvudvärk och gick ut ur nattklubben och satte mig ner på marken och lutade mig mot väggen. Jag drog upp mobilen och smsade Ian och fråga om han kunde hämta mig. Fem minuter senare stog han där med bilen och jag gick in i den. " Hej, Miley. Längesedan. " sa han snällt. " Mhm. " fnäste jag ut. " Vad har hänt, Cyrus? " sa han lugnt. " Justin hände! Han knullar med varje jävla person! " skrek jag. " Lugna ner dig. Vi åker hem så får du prata med Candice, hon kan sånt här bättre än mig. " sa han tyst medans han gasade. Några minuter senare var vi framme och jag hoppade ur bilen, " Tack för skjutsen, Ian. " sa jag snabbt innan jag stängde igen dörren. Justin kom fram i mitt huvud hela tiden, jag kan inte sluta tänka på honom. Jävla idiot, går runt och knullar hoppas han råkar ut för något. Jag öppnade dörren och där satt Candice i soffan och kollade ppå tvn, hon kollade på mig. " MILEY! " skrek hon och hoppade fram och kramade mig. " Hej, Candice. " sa jag. " Vad har hänt? " sa Candice medans hon kramaade om min hand och vi satte oss i soffan. " Justin knullar just nu, fuck him. " sa jag medans jag bet i min kind för att inte börja gråta. 
" Fan, han har ju saknat dig som fan och gått här och gråtit. Jag trodde han skulle komma hit för att vänta på dig. " sa hon.

" Ja, sluta prata om honom, han är en fucking idiot. " viskade jag medans jag torkade bort mina tårar från min kind.

" Vi kan prata mer om det imorgon, gå och lägg dig nu, du är säkert trött.. " sa hon lugnande medans hon följde mig till sängen, " Godnatt, Miley. Jag älskar dig. " sa hon medans hon gick där ifrån och stängde dörren. 

____________________________________________________________________________________



Fråga -> Vad vill du ska hända nu? 


Puss och kram. 


 
 
Ingen bild

c::

11 juni 2013 02:10

Jag tycker iallafall inte att Miley också ska vara otrogen nu också! Jag tycker att hon ska ignorera honom, tills han ber om förlåtelse och står utanför hennes dörr eller nått. Hon får inte förlåta honom direkt c:

beliveineverything

11 juni 2013 15:51

Aa.

 
Mig

Mig

11 juni 2013 17:04

Jag tycker att den där sexiga tjejen ska typ, utnyttja hans pengar eller nåt, så han inser att han inte skulle ha lämnat Miley!

http://Har ingen

beliveineverything

11 juni 2013 18:04

Aa, det var ett bra TIPS!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards