F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

CHAPTER 12. - GOING TO HOLLYWOOD.

Av beliveineverything - 10 juni 2013 15:50

  

Previosly:

Flaskorna efter flaskorna. Jag ville bara inte leva just nu, jag ville ha Miley. Jag ville ha henne nära mig. Jag vill inte vara käär! Jag vill fan inte det längre, det förstör ens liv. Efter några flaskor sprit, så tog jag mobilen och ringde genast upp Miley.

" Vad? "

" Saknar dig förfan kom så kan vi strula. "

______________________________________________________________________________________

Fuck. Vad håller jag på med? Jag la genast på och gick in till mitt sovrum. Jag måste köpa ett nytt hus asså, jag kan fan inte bo på hotell längre, jo men visst är det chill. Men nej. Jag tog upp mobilen och smsade Paul.

" Broo, Kan du ge mig mina pengar snart? "

" Jag gav dom till Miley, jag trodde ni träffades. " skrev han tillbaka.

" Fuck you, nej det gör vi fan inte. " skrev jag tillbaka.

Fan, jag måste hem till Miley och ta pengarna eller gå tillbaka och göra dom där fucking uppdragen, jag tror jag fan väljer dom där uppdragen hon kan fan få mina fucking 100 000 $.

 

MILEYS PERSPEKTIV:

Jag vaknade tidigt på morgonen, jag slängde min blick mot klockan. Fan. Klockan var bara 05.00 Jävla Justin, jag får ångest. Varför ringde han mitt inatten och ville strula? Fuck han. Jag tog av mig pyamasen och gick in i badrummet, fuck!
" Tjena. Fan, Miley. Du har blivit sexigare. "

" Vad fan gör du här? Fan, måste vi göra ett till uppdrag? " sa jag tyst medans jag tog på mig tröjan och hotpantsen igen.

" Japp, ett uppdrag för 50 000$ var. Är du på? " sa han med mörk röst.

" Jag måste prata med Justin. Zac ska du med på uppdraget? Vart är det? " sa jag fort.

" Hollywod " mumlade han ut.

" Fuck yes, jag hänger med. Men jag måste prata med Justin. " sa jag medans jag suckade.

Han nickade fort, medans han gick ut igen. Han hoppade ut genom fönstret, som vanligt och sedan sprang han iväg. Jag tog av mig igen och stängde dörren och fönstret och gick in i duschen och snabbduschade. Jag tog fram min mobil när jag var klar och smsade Justin.
" Kom. Vi behöver prata. "

Jag fick inte tillbaka något svar men jag hoppades på att han skulle komma. Jag satte upp håret i en slarvig toffs och tog på mig ett par hotpants och en t-shirt. Några minuter senare kom Justin in i mitt rum. " Vad ville du prata om? " sa han med sin sjukt sexiga röst.

" Jag måste till Kalifornien ikväll. " viskade jag medans han kollade på mig.
Hans kropp stelnade och hans puppiler blev större.

" Va? "

" Du hörde vad jag sa, Justin. Tänker du inte ge mig en hejdå kram? " viskade jag medans han tog tag i min kropp och drog den närmare hans. " Det kan du ge dig fan på. " viskade han ut innan han kysste mig. Jag avbröt snabbt kyssen och öppnade munnen.

" En hejdå, kram. Sa jag. "

Han kollade på mig medans jag sa det, han puttade iväg mig först, men sedan såg han på mig i några minuter och sedan drog han mig närmare han. Jag tog tag i hans byxa och kysste honom, lätt.

 


" Sa du inte en hejdå kram? " retades han lite smått medans han sa det.


" Jag kommer sakna dig, Justin. " viskade jag medans jag kramade om han.


" Och jag dig. " viskade han flörtigt medans han greppade tag om min rumpa i några sekunder.


" Jag måstre dra nu, taxin är säkert här. " viskade jag.


" Nej. Måste du? Hur länge kommer du vara borta? " viskade Justin.


" Zac väntar i taxin, Justin. Det kan vara veckor eller månader. Jag vet inte, jag ringer dig sen." sa jag medans jag kysste honom lätt, " Hälsa Candice." sa jag fort innan jag hoppade ut genom fönstret. Jag vände mig om för att hoppa då såg jag att Justin fällde en tår. Jag hatar när killar gråter det är så sorgligt. Fan också, jävla uppdrag överallt.


JUSTINS PERSPEKTIV:


Fan. Jag älskar henne. Jag vände mig om hastigt när Candice öppnade dörren.
" Miley stack till Hollywood. "

_____________________________________________________________________________________

Vad tror ni det är för uppdrag?


Fråga -> Tycker ni om Justin som badboy eller snäll kille? :)


Puss och kram.


 
 
Someone

Someone

10 juni 2013 16:12

Bad boy!!!!! ; P

http://www.everwere.bloggplatsen.se

beliveineverything

10 juni 2013 20:14

Okej, jag tycker mer om honom som snäll jag! :)

 
Ingen bild

Svarar på frågan

10 juni 2013 17:42

Gillar mer justin som snäll kille! :)

beliveineverything

10 juni 2013 20:13

Aa, jag med! :)

 
Ingen bild

:')

10 juni 2013 20:50

Jag tycker om honom som lite av varje! På utsidan en Bad boy men på insidan är han snäll! C:

beliveineverything

10 juni 2013 21:05

Aa, exakt:)

 
Ingen bild

Belieber

11 juni 2013 12:29

Bad Boy All The Way!:p

beliveineverything

11 juni 2013 15:51

HAHAH!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards