F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

CHAPTER 6. - TRUTH GOES FIRST.

Av beliveineverything - 6 juni 2013 14:50

                            

Previosly: " Justin! " sa jag högt medans jag kände att han släppte taget om mig och jag var plötsligt i vattnet. Jag ställde mig fort upp och kollade på Justin. Han drog upp sin hand mot mitt ansikte och tog bort mitt hår från mitt ansikte och smekte min kind, han kom plötsligt närmare och kysste mig. Lätt. Han backade fort från mig. " Jag gillar dig, Miley. " sa han fort medans han kysste mig en gång till. Några sekunder senare kastade han i mig i vatttnet igen.

_______________________________________________________________________________________________


Jag började simma längre utåt. " Kom då, bad boy. " skrek jag till honom. Jag stannade och vände mig om. Jag såg att Justin var påväg. " Justin, hjälp! "  Han började simma fortare och var framme vid mig, " Miley, din idiot! Jag vart fan rädd! " jag kunde inte låta bli att bryta ut i skratt. " Det är inte kul, fan Miley! " sa han argt, " Justin, jag har en idé. " fnittrade jag ut medans jag gick närmare honom. Jag drog min hand genom mitt hår och gick närmare tillslut raderades luften helt och hållet. " Babe. " viskade han fort ut, jag drog fort ner min hand mot hans shorts. Jag drog fort av dom med ett ryck. 
" Hahah, Justin. " sa jag fort medans jag fortsatte att gå längre ifrån honom. " Kul. " lämnade fort hans strupe. " Vill du ha dom? " fnittrade jag ut. Han kom närmare mig och jag rörde mig inte ett dugg. " Du kan få dom om jag får din bikini. " viskade han fort medans han smekte min kind. " Men ååh, Justin! " bröt jag ut i skratt och gick genast närmare honom. Jag fuktade min underläpp och bet ett löst tag om den. Luften mellan oss raderades och han drog sin hand genom hans hår innan han lutade sin panna mot min. " Jag kysser dig nu. " viskade han innan han tog fort tag i sina badbyxor. " Men, Justin! " fnittrade jag ut. "  Du ska inte lita på mig, Miley. " jag fnittrade snabbt medans jag gick närmare honom. " Nehe? " sa jag fort medans jag gick närmare honom. Jag tog tag i hans händer och kysste honom. Han tog första steget och bad om en ingång i min mun och jag tvekade inte. " Du ska inte lita på mig, heller. " viskade jag medans jag fortsatte att kyssa honom. Han tog ett stadigt grepp om min rumpa. Jag släppte ut ett litet stön. Jag märkte hur han flinade lätt och fortsatte att kyssa mig mot halsen. Han naffsade tag om min hals. " Justin. " han stoppade att kyssa mig och kysste mig fort på munnen och sa " Det är sexigt, när du stönar ut mitt namn. " Jag fnittrade fort och kollade på honom. " Ska vi dra, hem till mig? " sa han fort medans han tog tag i min hand och började gå. " Mhm.. " sa jag tyst. Jag tog tag i mina kläder och min mobil och vi började gå mot hans bil. Vi hoppade fort in i bilen och han körde iväg till hans lyxvåning. När vi var framme hoppade vi ur bilen och tog hissen upp till hans våning. Han låste upp dörren och vi gick in. " Vill du låna kläder? " viskade han fort medans han gick till sin garderob. Jag hann inte svara innan han kastade en stor huvtröja och ett par mysbyxor till mig. Jag drog av mig mina blöta kläder direkt framför honom. Jag tänkte mig inte för innan jag började klä på mig hans kläder. " Du är så sexig i mina kläder. " jag fnittrade till fort innan han drog sin hand genom hans hår och drog fram kläder till sig själv. " Justin, har du en påse? " sa jag fort. " Men, Miley.. Lämna kläderna här så tvättar jag dom åt dig. " sa han högt medans han suckade och drog av sig sina kläder. Jag vände mig om och gick direkt till soffan.  " Något du inte vill se, babe? " sa han högt mot mig. " Justin.." sa jag tyst medans jag suckade högt. Han började gå mot mig i bara kalsonger. Han satte sig bredvid mig i soffan och bara kollade på mig. " Vad, Justin? " han kollade fortfarande på mig och skrattade lite. " Du är bara så sexig. " jag fnittrade till och kysste honom fort. Han lutade sig över mig och fortsatte att kyssa mig. " Nej, Justin. Kan vi bara inte ligga här och bara kolla på film? " viskade jag mot honom. " Jo men visst.. " sa han medans han suckade och höll om mig och några sekunder senare låg vi sked. Justin tog tvkontrollen och slog på någon slags skräckfilm. Jag kände hur ögonlocken tyngde mot mina ögon och dom sa till mig att sova och tillslut kunde jag inte låta bli och somna.

Några timmar kände jag att Justin bärde mig, jag öppnade ögonlocken och kollade på honom. " Justin, vart ska vi? " sa jag med min sjukt tunna ljusa röst. " Jag bär dig till sängen, babe. " sa han tyst. Han la sedan ner mig i sängen och la sig bredvid mig och några minuter låg vi nerbäddade i sängen.

  


Nästa morgon.- 


Jag öppnade ögonen och min blick fördes direkt mot väckarklockan som tjöt. " Schhhhh! " sa Justin med sin sjukt sexiga raspiga morgonröst. Jag stängde av väckarklockan och la mig bredvid Justin igen. Jag hörde hur min mage var ute efter mat. " Men, Miley. Vi åker iväg till burger king. Du är hungrig. " sa han medans han ställde sig upp och tog på sig byxor och en tröja. Jag ställde mig upp och tog tag i Justins hand och vi åkte iväg till burger king och åt frukost där. När jag väll hade ätit upp allt så kändes det som om jag skulle spricka. " Tack. Justin. " kom från ingenstans. " Eh, lugnt. " sa han tyket.

" Justin, det känns som om jag älskar dig.. " sa jag tyst. Jag såg hur glädjen spred sig i Justins ansikte och han kollade på mig. Han kysste mig fort och kollade på mig igen, " Jag älskar dig med, babe. " viskade han medans hans panna lutandes mot min.

_______________________________________________________________________________________________

kortkortkort. jajaa.


Fråga -> Vart skulle du helst vilja resa i ett helt år? 



Jag skulle direkt till Atlanta!

-kram!


 
 
Ingen bild

Sarah

6 juni 2013 16:39

JÄTTE BRA
när kommer nästa
Paris
Vet du hur lång ungefär den här novellen kommer att bli?

beliveineverything

7 juni 2013 12:52

Tack!
Lägger upp nästa kapitel snart:)

Nej, eftersom jag får så mycket hatmeddelande, så vet jag inte.

 
Ingen bild

Emmy

6 juni 2013 20:49

Grymt bra kapitel jag skulle vilja åka till USA och åka lite runt där, New York, Atlanta, los angels, Hollywood <3 längtar till fortsättningen :D

beliveineverything

7 juni 2013 12:51

Ah, jag med!

Tack! :)

 
Someone

Someone

6 juni 2013 21:33

Helt AWESOME kapitel! Och nä, jag är inte sjukt snäll. Jag känner typ 5 st som kan instämma på att jag INTE ÄR SNÄLL!

http://www.everywere.bloggplatsen.se

beliveineverything

7 juni 2013 12:50

Hahah, okej:)

 
Pandor äger!

Pandor äger!

7 juni 2013 10:06

Jag skulle vela åka till Kreta eller typ New York.
Mamma har sagt att vi kanske skulle testa att bo i USA i ett år så hehe Skulle vela bo i New York det året.
Förresten lite störande när du hela tiden säger "Han bad om en ingång till min mun. Jag tvekade inte." Du hade det förra novellen och nu igen asså jätte störande kunde du inte bara göra ett litet inlägg om hur det blev för Brooke och Justin i framtiden om dom fick något litet barn eller två. Vart dom bodde. Om Brooke träffade Candice igen? Skulle vela veta vad som hände sen! Jag tycker att den nya novellen är MYCKET dåligare än den andra så du vet.

http://I have not a blog!

beliveineverything

7 juni 2013 12:49

Okej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards