F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

CHAPTER 5. - I'VE TRIED. TO BE A GENTLEMEN.

Av beliveineverything - 6 juni 2013 00:30

                     

Previosly: Jag gick och la mig i Justins sköna säng igen. Timmarna gick och jag låg i Justins säng och väntade. Klockan passerade midnatt. Då jag hörde någon dra i handtaget. " Äntligen, Justin! " sa jag högt medans han kollade på mig.. Jag såg direkt att han var full. " Festen är överrrrrr." sa han högt medans han la sig ner i sängen bredvid mig. " Ska vi fortsätta?" viskade han medans han plötsligt var över mig.

_______________________________________________________________________________________________


" Justin du är full." sa jag tyst medans han försökte kyssa mig över halsen. Jag råkade släppa ut ett stön. " You like it? Så varför inte fortsätta? " sa Justin medans han suckade högt och försökte kyssa mig igen. " Nej, Justin! " sa jag fort och vände mig om. " Nejnej, suris. Fast du är jäkligt sexig när duu är sur. " sa Justin fort medans han kom närmare med sin kropp mot mig. Jag försökte blunda och glömma detta som just hände. " Jag kan iallafall hålla om dig, Miley? " sa han med sin snälla ljusa röst. Jag nickade lätt och han la sin arm om mig, efter några minuter låg vi sked och jag hörde Justin prata. 

" Jag är en gentleman nu som inte har haft sex med dig. " sa han fort medans han fort började snarka lätt.


- NÄSTA DAG. -


Jag öppnade ögonen fort av att mobilen inte ville sluta vibrera i min ficka. Jag tog snabbt upp mobilen och kollade på smset jag hade fått. 

Från: Ian

Vart fan är du, Miley? 

Från:  Matt

Vart är du, Mileeeeey? 

Från: Nina

Miley, svara!!!!


Jag skulle precis svara, när jag hörde att Justin slutade snarka. Jag la ner mobilen i fickan igen och vände mig om och kollade på Justin. " Du vet, det skulle varit bättre om vi var nakna just nu. " viskade han lätt medans han öppnade ögonen.             " Det var ju du som föreslog att vi inte skulle vara det? " viskade jag tillbaka. " Jag försökte att vara en gentleman. " sa han medans han suckade högt och saatte sig upp. " Jag ska duscha, ska du med? " sa han högt medans han började klä av sig. " Ehmm... Eh... Nej, Justin jag måste dra nu. Smsa mig sen. " sa jag fort medans jag försökte att bryta blicken från honom. " Okaay, snygging. " sa han medans han gick närmare mig och kysste mig fort. Jag gick där ifrån fort för att bryta den pinsamma tystnaden. Varför kysste han mig? Var vi tillsammans? Var han plötsligt den snälla killen? Nej, det kan inte stämma. Jag tog upp mobilen fort och skickade iväg ett sms fort. 

Till: Justin

Ska vi träffas senare? :)

Från: Justin

Ah, visst. Stranden klockan 14? 

Tilll: Justin

Mm, ses där! :)


Jag vet inte varför jag gjorde den glada minen, men jag försökte bara att vara uppåt och försökte att sluta tänka på känslan att mina vänner kommer bli arga på mig. Jag tog tunnelbanan hem till mig och låste upp dörren. Jag försökte leta upp dom. Jag letade i deras rum, det var tomt. Allt var borta. Jag gick till köket, där låg det en lapp.


------------------------------\

  Sorry.                           \

Vi försökte att nå dig.       \

Dom behövde hjälp hemma.\

Älskar dig, Miley. Du fixar detta.\

Puss.                                        \

----------------------------------------


Jag såg genast att det var Ninas stil. Slarvigt. Men jag blev arg, ledsen. Jag vet inte vad. Blandat. Jag packade genast ihop allt som var deras. Allt det hade missat att ta med sig. Jag visste fan inte om dom skulle komma tillbaka eller inte. Men dom tog inte med mig. Fuck dom asså. Helvete, vad arg jag var. Jag hade redan packat ner allt i en stor kasse och jag gick ut och slängde deras grejer i soptunnan. Jag gick in igen. Mina ögon passerade klockan och den var redan 12.30 jag gick till garderoben och tog på mig mina badkläder och sedan en tröja och shorts. Jag tog tag i mobilen och nyckeln. Jag gick ut och gick till tunnelbanan och åkte iväg. Jag var 1000 meter ifrån stranden och det var femton minuter kvar tills jag skulle träffa bieber. Det var spännande på något sätt, asså känslan jag hade när jag var med honom. Fucking töntigt av mig, men jag fick en känsla när jag träffar honom. Jag satte mig ner på bänken och väntade. Femton minuter hade gått och jag såg bilen. Precis i tid. Jag ställde mig upp och kollade på honom när han hoppade ur bilen. Snygg var han. Som vanligt. 

" Tjena, heting! " skrek han medans han kom springande mot mig. " Justin. " sa jag fort medans jag väntade in honom och vi fortsatte att gå mot stranden, som var några meter ifrån oss. Vi gick till ett avlägset ställe, jag vet inte varför men.. Jag kände just något pirrigt i min mage när Justin tog tag i min hand. Töntigt igen av mig. Vi placerade oss flera meter ifrån andra personerna. Avlägset. Jag hann precis lägga ner väskorna innan Justin tog tag i mig och bärde mig och sprang in i vattnet.

" Justin, neeej! " sa jag medans jag skrattade. " Vi ska bada, backa inte ur! " sa han fort medans han fortsatte att springa in i vattnet. Jag kollade på vågorna som strömmade in. Jag kände hur läskigt det var. Jag har inte varit nära vatten på länge. 

" Justin! " sa jag högt medans jag kände att han släppte taget om mig och jag var plötsligt i vattnet. Jag ställde mig upp och kollade på Justin. Han drog sin hand upp mot mitt ansikte och tog bort mitt hår från mitt ansikte och smekte min kind, han kom plötsligt närmare och kysste mig. Lätt.

 

Han backade fort från mig. " Jag gillar dig,  Miley. " sa han fort medans han kysste mig en gång, fort. Innan  han slängde i mig i vattnet.

_______________________________________________________________________________________________

Kort, jag vet. 

JAG ÄR SJUK. SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING. PLUS ATT DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER, JAG VET INTE VARFÖR? SÅ FÅR TA SAMMA BILDER, FÖRLÅT FÖR DET.

ÄLSKAR ER FÖR ATT NI STANNAR HÄR, FAST JAG INTE UPPDATERAR. 

PUSS. ;*


FRÅGA -> ÄR DU TILLSAMMANS MED NÅGON? :)


KRAM


 
 
Someone

Someone

6 juni 2013 09:25

Nä, vadå dålig uppdatering? Du är sjukt (haha) duktig på att uppdatera, jag hade aldrig klarat det.
Det här var, förresten, det bästa kapitlet i Never say Never, hittills.
Sjukt bra, och krya på dig :) pepptalk ;)

http://www.everywere.bloggplatsen.se

beliveineverything

6 juni 2013 09:39

Haha, tack!

DU är så sjukt snäll! :)

 
Natta

Natta

6 juni 2013 11:23

Jättebra!
Ja jag har en pojkvän :)

http://kristenstewartnoveller.bloggplatsen.se

beliveineverything

6 juni 2013 12:05

Tack! :)

 
Ingen bild

Mee

6 juni 2013 18:19

Nope, har inte :( Men jag skulle vilja, med min crush ♥
Förresten, ÄLSKAR NEVER SAY NEVER!

beliveineverything

7 juni 2013 12:51

Okej:)

Tack! :)

 
Ingen bild

Mjao

6 juni 2013 21:13

Super duper mega bra!
Ja, Jag har en pojkvän, har du?
Jag kommer aldrig sluta läsa! DU KAN LITA PÅ MIG ;* ♥♥♥♥

beliveineverything

7 juni 2013 12:50

Tack!
Nej, jag har ingen pojkvän :c

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards