F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

CHAPTER 4. - BIEBER'S PLACE.

Av beliveineverything - 3 juni 2013 11:25

                       

Previosly: " Bor du här själv? " sa Justin fort medans han gick in i hissen. " Nej, jag bör här med Matt, Ian och Nina." sa jag tyst medans jag gick ut ur hissen. Vi hoppade in i hans snygga bil och körde iväg till stan. Vi var framme på några minuter och vi gick in i alkoholhandeln. " Har du med dig ditt fake leg? " viskade jag tyst. " Japp." viskade han tillbaka medans han tog tag i några spritflaskor. " Vi måste ha tequila." sa jag fort medans jag tog tag i tre flaskor.

_______________________________________________________________________________________________

Vi gick direkt till kassan sedan, det verkade iallafall inte som om vi skulle ha en jätte stor fest efter vi tog så lite alkohol. Vi la upp flaskorna på bandet och Justin började flörta med kassörskan direkt. " Ska ni ha fest? " sa kassörskan medans hon flörtade med honom. " Mhm, Upper East Side klockan nio. Kom dit. " sa han medans han började gå därifrån och packade i flaskorna i kassen. " Flörtar du med alla? " viskade jag medans jag vände mig om och började gå ut. Han kom efter mig, " Ja, har du inte märkt det, Miley? " sa han sarkastiskt. Jag sket i att svara och satte mig bara i bilen och väntade på att Justin skulle köra. " Är du sur, girl? " sa han högt medans han startade bilen och körde iväg. " Fan, vart får du alla pengar ifrån, Justin? Du jobbar inte?! Vart fan kommer alla pengar ifrån? Du har en bil som kostar fem miljoner och du bor på den rikaste gatan? Upper East Side? " sa jag högt medans jag suckade. " Hemligheter, Miley. " sa han tyst " Men kan du inte berätta dina jävla hemligheter? " sa jag surt. " Lär känna mig, Miley.  " sa han högt. " Du vet, jag tänker fan inte bli arg för att du skriker på mig, men du. Jag ska bara säga en sak.." sa han medans han tvärstoppade bilen. " Jag fucking gillar dig, Miley efter två dagar?! Så kan du låta bli och göra mig sur? " skrek han till mig. Jag blev tyst. " Ska du hoppa ut eller? Vi är framme? " sa Justin medans han gick ur bilen. Jag gick ut ur bilen och följde efter Justin till hans lyxvåning. Vi gick till hissen, det var helt tyst. En otroligt pinsam tystnad. " Miley. Det var liksom inte meningen att skrika på dig.." sa Justin medans han gick närmare mig. " Sluta. Sluta Justin. " sa jag fort medans jag kollade ner på golvet. " Vad? " sa han tyst medans han försökte flörta med mig.  " Jag går inte på dina små flörtningar. " viskade jag medans jag bet ett löst tag i min underläpp. Han gick ifrån mig och tog tag i kassen och gick ut ur hissen och gick till en dörr och låste upp. Han öppnade dörren och vi gick in. " Lyxigt. " var det enda jag kunde släppa ut. " Du vet, du kan bo här. Jag har tillräckligt med plats.." sa han tyst medans han ställde ner kassen. " Nej, Justin. " sa jag fort medans jag gick och satte mig i soffan. " Okej, chilla Miley. " sa han högt medans han suckade och tog av sig tröjan. " Justin. " sa jag tyst medans jag inte kunde avbryta min blick från hans sexpack på han sexiga mage. " Om vi ska bli vänner, behöver du inte klä av dig framför mig. " sa jag högt medans jag kollade ner mot golvet. " Vi kan bli mer än vänner, miley. " sa han medans han kom närmare. " Justin ta på dig byyyxorna iallafall! " sa jag högt medans jag kollade på honom. 

" Miley, det är min lägenhet om man nu ens kallar det de. " sa han medans han satte sig bredvid mig. Han vände sig mot mig och där satt vi. " Justin, jag går inte på dina flörtningar. " sa jag tyst. Men jag ljög. Jag gjorde fan det. " Du ljuger. " viskade han medans han satte sig närmare så all luft mellan oss raderades. Jag kunde inte låta bli och kyssa honom. Passionsfullt. Han tog sin hand och smekte min ändrygg och hans tunga bad om en ingång i min mun och jag tvekade inte. Jag hade fan min chans nu. Plötsligt hamnade Justin över mig på soffan. Jag drog min hand genom hans hår och ryckte löst i det. Han släppte ut ett stön. Jag flinade lite. Han drog sin hand ner mot mina byxor och skulle precis dra ner dom när det knackade på dörren. Det var festen som skulle dra igång och vi hade inte gjort iordning. " Fuck också. " sa han högt medans han reste sig upp och drog på sig sina kläder och gick till dörren och öppnade. Det var rätt mycket folk. Dom kom med alkohol, mycket alkohol. Jag tog mobilen och smsade alla mina vänner och sa att dom skulle komma. " Miley, ta upp alkoholen ur kassen och sätt på musik." sa Justin fort medans han släppte in massor av folk inom några minuter var det folk överallt. Justin stängde igen dörren hårt när alla folk var inne. Han kom närmare mig och höll om mig. " Vi fortsätter sen. " viskade han. " Nu ska vi supa. " fortsattte han.

              

Jag nickade fort och gick och tog tag i en tequila flaska och drack. Jag drack och drack, tillslut hade jag druckit upp den. " Miley, ta det lugnt med tequilan. " sa Paul högt. " Är du här? Vet du om Nina kommer isåfall? " sa jag fort medans jag höll på att ramla. " Jag vet inte, Justin! " skrek han högt. Justin kom mot oss, medans Paul höll i mig så jag inte skulle ramla. " Justin ta hand om din tjej. "  sa Paul fort. " Justin vi är ju inte tillsammans varför sa han sååÅ?" sa jag fort. " Jag vet inte, Miley. " sa Justin högt medans han tog tag i mig och bärde upp mig till hans sovrum. " Ligg kvar här, Miley. " sa han fort medans han suckade. " Justin ska du inte stanna här med mig? " sa jag fort medans jag kollade på honom. Jag såg att han inte kunde låta bli. " Miley, jag har en fest där nere? Jag måste ju vara på den? " sa han högt medans han stängde igen dörren till sovrummet. Jag sprang fort till toaletten för att jag skulle spy. Jag höll på att ramla flera gånger men jag hann till toaletten och spydde. Usch. Jag gick och la mig i Justins sköna säng igen. Timmarna gick och jag låg i Justins säng och jag väntade. Klockan passerade midnatt. Då hörde jag någon dra i handtaget. " Äntligen, Justin! " sa jag högt medans han kollade på mig. Jag såg direkt att han var full. " Festen är öveeeer.." sa han högt medans han la sig ner i sängen bredvid mig. " Ska vi fortsätta? " viskade han medans han plötsligt va över mig.

____________________________________________________________________________________

 

Gör ett till vid 18.

VAD TYCKER NI? 

BRA? / DÅLIGT? 

SPRID & TIPSA BLOGGEN FÖR NÅGON?

TÄVLINGAR VID 100 BESÖKARE.

 

FRÅGA--> VAD SKULLE DU TYCKA OM MILEY & JUSTIN BLEV TILLSAMMANS I NOVELLEN?

-ÄLSKAR ER. PUSS & KRAM. 


 
 
Mirre

Mirre

3 juni 2013 16:45

jätte bra kapitel! Det skulle vara kul om dom blev tillsammans :)

http://muffinsmirre.bloggplatsen.se

beliveineverything

4 juni 2013 11:51

Tack, ja! :)

 
Ingen bild

...

3 juni 2013 17:22

bli tillsammans! :D

beliveineverything

4 juni 2013 11:50

Okej:)

 
Ingen bild

BRABRA!!!!!

3 juni 2013 18:42

Det skulle vara jätte bra om dom blev tillsammans

beliveineverything

4 juni 2013 11:50

Bra :)

 
Ingen bild

Jeylinn haha varje gång!

3 juni 2013 19:41

Ja! Ja! Ja! Ja! Ihop! Ihop! Ihop! Ihop! YIIIIIIIIIPPPIIIIIEEEEE!!

beliveineverything

4 juni 2013 11:49

Hahah, okej :)

 
Ingen bild

En läsare

3 juni 2013 20:42

När kommer nästa kapitel!?

beliveineverything

4 juni 2013 11:49

jag är sjuk just nu, så kanske ikväll :)

 
Ingen bild

Anonym

4 juni 2013 07:59

När kommer det ett nytt chapter?

beliveineverything

4 juni 2013 11:49

jag är sjuk just nu, så kanske ikväll :)

 
Ingen bild

En läsare

4 juni 2013 20:46

Om du inte skriver ett inlägg just nu så undrar jag om du kan tänka dig att skriva det NU!!!!!!!!!!!!!! Please, jag dör om jag inte får ett nytt kapitel snart!!!! O ja det ska bli ihop<3

beliveineverything

6 juni 2013 09:41

Hahah, nej döö inte! :)

 
Natta

Natta

5 juni 2013 15:24

Skriv ett till :)

http://kristenstewartnoveller.bloggplatsen.se

beliveineverything

6 juni 2013 09:40

Aa, det ska jag göra:)

 
Ingen bild

Someone

5 juni 2013 16:27

Det vore AWESOME! ;)

beliveineverything

6 juni 2013 09:40

:)

 
Ingen bild

Anpnym :)

5 juni 2013 16:30

Supppppper duppppper bra när kommer nästa del??:)

beliveineverything

6 juni 2013 03:55

Ikväll för kommer inte vara hemma på hela dagen! :c

 
Ingen bild

....

5 juni 2013 19:30

Serri, gör mer!
Dålig uppdatering jaow

beliveineverything

6 juni 2013 03:55

Jag vet! Förlåt. Men har varit sjuk och min dator har krånglat som vanligt!

 
Someone

Someone

6 juni 2013 09:28

Bieber ser så fånig ut på den där bilden! Den i serpia : D

http://www.everywere.bloggplatsen.se

beliveineverything

6 juni 2013 09:39

Haha, näädå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Skapa flashcards