F A N F I C T I O N S

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

CHAPTER 3. - TIERD OF ASKING FUCKING QUESTIONS. .

Av beliveineverything - 2 juni 2013 13:15

       

Previosly: " Justin? Varför rör sig inte hissen? " sa jag tyst. Han kollade på mig. " Fuck också! Vi är fast tills imorgon. Jag glömde av att hissen stängs vid 03.00 tiden.." sa han högt medans han suckade högt. Jag satte mig ner, det var kört. Jag fick sitta i en hiss tillsammans med Justin i flera timmar. Timmarna passerade utan prat. Jag la mig ner tillslut. Justin la sig bredvid mig. Han drog av sig sin skinnjacka och la den under sig och sedan tryckte han sin kropp närmare mot min och höll sedan om mig. " Miley, lita på mig." jag gjorde som han sa och litade på honom och min kropp blev genast varm.

__________________________________________________________________________________________________


" Justin, varför gör du det här? " sa jag tyst. Han svarade inte, jag tog bort hans armar och satte mig fort upp och gick och satte mig i ett hörn. " Jag borde fan inte lita på dig, Justin! " skrek jag fort. " Gör inte det då! " skrek han tillbaka. " Nej, jag ska fan inte göra det! " skrek jag högt. Han svarade inte utan tog upp sin mobil. " Du kanske inte har någon jävla sändning här inne." sa jag fort medans jag tog upp en ciggaret och min tändare och tände på ciggen. " Du ska fan inte röka här inne! För helvete, Miley! " skrek han på mig. " Jag gör som jag vill, Justin. " sa jag tyst. Han kollade på mig och bara suckade. " Förfan. " sa han högt och tog fram sin ciggaret " Kan jag få låna tändaren eller? " sa han fort medans han kollade på mig, jag gav honom tändaren och där satt han och bara rökte. " Justin, det där är fan ingen jävla ciggaret, det är fan hasch." sa jag högt medans jag hostade. " Vill du ha? " sa han fort medans han kollade på mig.

              

Jag tryckte ner ciggen på golvet och tog emot ciggen, jag sög in lukten och jag började genast hosta. " Åh, fyfan." sa jag tyst medans jag hostade och gav över ciggen till Justin. " Jag ska bara fråga dig, varför har du så många tjejvänner?" sa jag tyst. Han kollade fort på mig och jag såg genast att han inte ville svara. " Vi tar det någon annan gång." sa han tyst medans han tryckte ner ciggen i golvet och kollade på mig. " Okej, svara inte då! " sa jag högt medans jag suckade. 

" Du behöver inte veta allt, Miley! " sa han högt medans han la sig ner på golvet. Jag ställde mig upp när jag hörde att hissen började åka. Jag tog upp mobilen och kollade vad klockan var. Den var redan 09, fuck också! Mina kompisar är säkert as sura på mig! " Sur? " sa Justin högt medans han skrattade. " Nej, är du? " sa jag sarkastiskt. " Typ, jag kommer fan inte palla med skolan nu iallafall. Ska jag skjutsa dig hem? " sa han snällt. " Vem visste att bieber var snäll? Men visst. " sa jag snällt när jag var påväg ut från hissen. " Kommer du? " sa jag fort medans jag vände mig om. Han ställde sig upp och började gå och jag följde efter honom. " Shit, bieber är rik också! " sa jag så fort jag såg han stora porsche. " Så du har verkligen en porsche 918 Spyder? " sa jag fort medans vi satte oss i bilen. " Jepp, du kan bilar också? Sexigt." sa han tyst medans han startade bilen. Han körde fort iväg, inom en minut var vi hemma hos mig. " Fuck, Miley.. Bor du här? " sa han högt medans han skrattade lite. " Ja, alla är fan inte lika rika som dig. " sa jag högt medans jag hoppade ur bilen och smällde igen dörren fort. Jag började fort gå mot dörren och gick in i hissen och var berädd på att få mycket skäll för att jag inte mötte dom vid bilen. Men jag hade en anledning. Jag gick ur hissen och låste upp dörren och där satt dom. I soffan. " Vart fan har du varit, Miley? " sa Matt högt och suckade. " Vi har fan varit jävligt oroliga att du blivit tagen av polisen eller något sånt skit!" skrek Nina på mig. " Jag spenderade natten med Bieber i en hiss.." sa jag tyst medans jag flinade. " Jasså? Att du alltid ska knulla alla!?" sa Ian högt medans han gick iväg. " Vi måste dra till skolan nu, Miley ska du med?" sa Nina fort. " Nej." släppte jag ut ur strupen. Dom hoppade ur soffan och alla tre började gå mot dörren och stängde igen dörren högt. Jag gick fort in i badrummet och tog en snabbdusch sedan tog jag på mig ett par myskläder och slog på tvn. Jag skickade iväg ett sms till Zac och frågade om han kunde komma över. Men såklart så säger han nej. Jag bläddrade genom alla kanaler och tillslut hittade jag pretty little liars. Jag gick till kylskåpet och tog fram en drickyougurt och drack den. Jag skulle precis sätta mig ner i soffan igen när jag hörde att det knackade på dörren. Jag gick mot dörren och låste upp alla lås och öppnade dörren. Där stog Justin. " Vad vill du? " sa jag fort. " Jag tänkte bara..kan jag få komma in kanske? " sa Justin snällt medans han kollade på mig. " Mhm. Kom in. " viskade jag och Justin gick in. Jag stängde igen dörren hårt. " Så, vad vill du? " sa jag högt. " Jag vet inte, jag ville bara fråga om du vill komma till min fest ikväll?" sa han tyst. " Varför skulle jag det? " viskade jag fort. Han kom närmare och tryckte upp mig mot väggen. " Varför inte? " viskade han med sin otroligt sexiga röst.

" Jag gåår dåå! Men jag måste köpa sprit med dig! " sa jag högt och drog sedan bort hans arm och kollade på honom. Jag gick till min garderob och drog fram ett par shorts och ett linne. Jag drog av mig mina myskläder och drog på mig mina kläder. " Oh, Miley.. Varför byter du om framför mig? " sa han tyst. " Något du inte sett förr, ellerhur? " sa jag fort medans jag tog på mig. Han tvekade och drog ner sina solglasögon över ögonen. Jag drog med mig min mobil och mina solglasögon och jag stängde igen dörren hårt efter mig. " Bor du här själv? " sa Justin fort medans han gick in i hissen. " Nej, jag bor här med Matt, Ian och Nina." sa jag tyst medans jag gick ut ur hissen. Vi hoppade in i hans snygga bil och körde iväg till stan. Vi var framme på några minuter och vi gick in i alkoholhandeln. " Har du med dig ditt fake leg?" viskade jag tyst. " Japp. " viskade han tillbaka medans han tog tag i några spritflaskor. " Vi måste ha tequila. " sa jag fort medans jag tog tag i tre flaskor.

_______________________________________________________________________________________________

Spännande typ! 

VAD TYCKER NI? 

LÄNKBYTE KANSKE? 


FRÅGA -> ÄR NI JILEY FAN? 


 
 
Ingen bild

Anonym

2 juni 2013 14:41

Det finns förfan inget som heter JILEY!!! Eller ja justin och Miley har aldrig varit ihop!!! Dom där fotona som du sätter är oxå fotoshoppade! Så det finns inget att tycka om jiley, just saying.

beliveineverything

2 juni 2013 15:46

Hahha, herregud! Bara en fråga! :)

 
Ingen bild

Someone

2 juni 2013 14:54

Nej! Eller, jo om inte det vore för Justins knäpphet. Han går ju in och ut som han vill hos folk! ;)

beliveineverything

2 juni 2013 15:47

Hahah! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beliveineverything - 1 juli 2013 15:01

                                Previosly: " Åh, du är Beckhams dotter. Då fattar jag. Jag ropar ut i högtalarna att du inte är hans dotter så kommer dom tro på det. " sa hon medans hon började ropa ut i högtalarna. " Tack. " fnäste jag ut. ...

Av beliveineverything - 30 juni 2013 18:43

Jag hoppade av planet på L.A.X med en dröm att få bäst betyg i skolan. Välkommen till landet av berömmelse och kända personer. Kommer jag att passa in? Jag hoppade i en taxi, här är jag för första gången. Jag tittade till höger om mig och jag kan s...

Av beliveineverything - 29 juni 2013 16:07

    Tillbakablick: " Nej, inget. Jag är bara glad att du försöker vara en bra kille. " sa jag medans jag satte mig upp. Vi satt helt tysta i några minuter tills dörren öppnades och Candice kom in.  " Frukost? " sa hon fort medans hon la fruko...

Av beliveineverything - 26 juni 2013 13:22

                                       Tillbakablick: " Framme! " fnäste Candice ut medans hon sträckte på sig. " Jag kan inte fatta att du döda en person Justin! " skrek Candice medans hon fick panikattacker.  " Så du märker det nu? " sa Justin ...

Av beliveineverything - 16 juni 2013 14:12

Tjeeenis!    Kommer inte kunna uppdatera idag eller imorgon.  Ska bort och då kommer jag inte kunna uppdatera. Men iallafall, på tisdag/onsdag uppdaterar jag igen och då blir kapitlet runt 1000 bokstäver har förberätt allt.  Tack, för att n...

Presentation


Hejhej! Jag heter Ebba och är 13 år. Jag älskar att spela basket och siktar mot NBA. Jag älskar också att skriva om kärlek och drama. Jag kommer från Göteborg. Jag hoppas ni stannar på bloggen och följer den eller prenumenerar på den. Puss!

Changing for you. [pågående]

Haley Beckham. 

Kända föräldrar. Rik? Låter det perfekt? Nej, det är inte perfekt. Inte för Haley, det ända hon vill är att få bra betyg i skolan, inte bli känd som hela sin familj, hon vill inte va rik, hon vill bara vara normal.   En normal tjej. En dag flyttar hon helt ensam till Hollywood, börjar på en helt ny skola, fast hon slipper inte undan, alla känner igen henne. Hon går till sin första lektion och där hittar hon killen hon hånglade med, Tyler. Han visade sig vara lärare. Vad ska hon göra? Ska dom fortsätta med sitt lilla förhållande? Måste dom avsluta det?

Fråga mig

25 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Länkningar!

Senaste inläggen

Kategorier

Changing for you


Ovido - Quiz & Flashcards